LAZY SUNDAY

Heej kompisar. Nu är det redan söndag och helgen är över. Helvetes så fort en helg går alltså, man skulle behöva minst dubbelt så många dagar med helg. Igår var det lördag och fint väder, love it. Jag tog en morgonprommis i solskenet, cyklade till stan för att... kolla.... vad fan gör man annars när man bor i en lägenhet? plz tell me. Egentligen skulle jag hellre gå i skogen med ett djur men nu har jag varken skog eller djur.

Jaja på kvällen var det partaj och utgång och idag har jag varit bakis och försökt städa kaoset jag hade på mitt rum. Det var jobigt som fan men nu är jag klar iallafall och kan slappna av. Mamma håller på att laga till en lyxmiddag så det blir mysigt med en god söndagsmiddag med mina bästa tjejer - mamma och lillasyster hihi. Sen ska jag bara chilla och se en bra film. Har ni nå filmtips?? för det har inte jag. Och fanny och mamma vill inte se paradise hotel norge, fattar inte varför ?? hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback