LAGERHAUS

I Luleå var det inte bara klädköp och solbrille-köp jag gjorde, utan även lite shopping från min favoritaffär Lagerhaus. Egentligen ville jag köpa allt i hela affären men jag hade inte råd och skulle nog inte orka bära allt. Men några roliga köp gjorde jag:

 
 
Två såkallade "to-go-jars", hur söta??? Perfekt att ha smoothies i, eller läsk så far inte kolsyran iväg eller varför inte blanda i en god mjölkdrink och dra på party?? Helt perfect. Sugröret är dessutom återanvändningsbart. Bra för miljön eller nåt

 

Man kan ju inte fara på lagerhaus utan att köpa doftljus, jag älskar doftljus. Det här luktar som himmelen själv och jag bränner det hela tiden, det gör mig lugn och harmonisk

 
Sugrör... jag älskar sugrör. Allt blir såå mycket godare med sugrör, det är typ den bästa uppfiningen sedan elen.

Nu längtar jag redan tills nästa gång jag ska besöka affären, har t.ex. sett en fin chips-skål vi borde köpa för vi har ingen snygg sån hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback