Kropp, hår&själ

Har beställt lite nytt för hår och kropp och själ. Min hårolja var helt slut och har man köpt ett hår för 5 tusen ska man då fan i mig se till att behandla det bra. Har tidigare kört på oljor från Lanza eller Orofluido men nu tänkte jag prova på Moroccan oil för skojs skull för att se om jag gillar den mer!



Den var väldigt mini-liten hehehe.... förmodligen därför den var billig. Jag blev lurad helt enkelt. Menmen nu kan jag ju prova och se om jag gillar den och isåfall köpa en större eller köpa en annan!


Nytt till kroppen. Var helt utan bodylotion och man kan ju inte annat än älska victoria secrets dofter... Och gillar deras bodylotion för den tas lätt upp i huden utan att bli kletig och jobbig. Perfekt förr oss som HATAR att smörja in sig hehe.. finns det något jobbigare undrar jag ? tror ej det. Men jag måste göra det för jag blir så jääkla torr under vintern. Och under all andra årstider tyvärr
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback