I love you

Tjenare. Idag har jag varit på jobb what else? Kom nyss hem iallafall och då är det bara att gå till bädds på en gång. Men har varit en helt ok dag på jobb iallafall, har varit ganska lugnt, har haft roliga polare och suttit och njutit av solens strålar och de iskalla havsvindarna, fast dom njöt jag inte av. Imorgon är det redan torsdag oh my god men har samma arbetspass imorgon me så ni får försöka överleva utan updates from me.


P.S Det här är till er mina läsare:
Även fast många av er är anonyma och jag inte känner er alls så är ni så fina och bra. Inga andra bryr sig så mycket som om mig som ni och ingen säger så bra och fina saker som ni<3 Dom klokaste och bästa läsarna hitar man helt klart på sandra-bloggen. 

Nu ska jag se paradise hotel norge och sen sova. Får hoppas att jag inte drömmer på norska för det är så jävla jobbigt språk. Fattar inte hur jag kunde dejta en norsk kille. Han var den enda killen jag någonsin varit med som både varit snygg och romantisk, synd att jag var tvungen att dumpa honom pga. kommunikationsproblem och pga att han alltid envisades med att ha en jävulskt ful och färgglad hoodie med ludd i luvan. Jag hatar såna tjocktröjor med ludd i luvan, fattar ni vilka jag menar ? man kunde typ köpa såna i ståndet på torget. Dom tröjorna ger mig kalla kårar och påminner mig om zigenare. Jag hatar inte zigenare men ni fattar. Hoppas ingen zigenare blir arg på mig nu för det känns som jag kan sätta mig själv i klistret ibland. En gång skrev jag om en transa jag tyckte var ful och skrev nog en hel del dumma grejer om den här transan.. jag gick kanske i 8an.. då var det iallafall en transa som läste min blogg och lämnade en jättearg och hotande kommentar. Jag hoppas det var någon som skämtade med mig. Annars vet ni iallafall att om jag blir mördad och mitt fall får vara med i programmet efterlyst så kan ni ringa 08-702 00 90 och tipsa om att min mördare eventuellt är transvestit. Mer än den lilla informationen har jag tyvärr inte

Nu måste jag sova vi ses puss och kram lol yolo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback