FROZEN

Okej, nu har jag lugnat ner mig litegrann och accepterat att jag inte kommer få ett nytt hår imorgon. Men har fått ny tid på måndag och det är ju inte så länge kvar. Jag måste helt enkelt försöka överleva den här helgen. Ska inte röra mig utanfär lägenhetens väggar och försöka sova så mycket som möjligt. Jag tror att jag är sömn-missbrukare. Det betyder att man sover för att glömma verkligheten och det brukar jag göra väldigt ofta. Men om jag somnar nu kommer jag typ vakna klockan 5 så ska försöka vara vaken ett tag till, hade tänkt mysa med Lisa och se en film. Kanske frozen , har hört att den ska vara bra??? Fast om dom sjunger mycket kommer jag bli galen. När jag var liten haaatade jag alltid när dom skulle sjunga heela tiden, föruom när Hercules sjunger "Bara jag får veta vem jag é och vart jag hör", den älskade jag. Det är alltså DEN HÄR låten, jag lyssnade på den nyss och jag älskar den fortfarande.

Vid närmare eftertanke ska jag nog inte se den här filmen, det är inte lämpligt för mig just nu. Det kom jag fram till efter jag googlat fram bilderna och sett hennes långa, tjocka, blonda, hårsvall. Jag lovar att hennes frisör inte är sjuk utan hon pallrade sig till jobbet ändå..
 
Jag ska nog se Catching Fire istället, Katniss gör mig alltid på bra humör för hon är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback