FRIDAY

yEYYY äntligen fredag ! Och vet ni vad det bästa är ? Jag har redan slutat jobba för idag hehehe. Så nu har jag ju typ en helt ledig dag framför mig och får en extra lång HELG!! :D Nu ligger jag iallafall och dricker en käfi från våran nya maskin = sååå gott!!! Men snart ska jag agera privatchaufför till familjemedlemmarna. Det är ju typ storm ute och stackarna kan ju inte behöva cykla. Hur faan överlever folk med en bil per hushåll? Jag tycker det är jobbigt trots att det oftast är jag som får ha bilen för jag jobbar längst bort.

Är sjukt trött för jag klev upp 5.. hoppas kaffet hjälper annars ska jag nog p-napa. Då går ju dessutom dagen lite snabbare och då är det snart lördag = nytt hår. Den här bloggen har typ bara handlat om min hår-tjatande men då kanske ni förstår min djupa ångest över hur jag ser ut i nuläget????????????? not funny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback