FINALLY FRIDAY

Äntligen fredaag!!! Dom 5 timmarna på jobbet var typ dom fem längsta timmarna i mitt liv. Men nu har jag iallafall slutat för ett tag sedan men har ändå inte slagit mig till ro förräns nu. Har skjutsat fanny på jobb, gått med the little poodle, skjutsat mamma på party, städat osv!! Men nu har jag äntligen slått mig till ro, tänt massa ljus, laddat upp med godis och äntligen är min myskväll med mig själv på gång. Ibland behöver man en kväll heelt för sig själv (och med en pudel). Så nu ska vi bara mysa och tänkte börja se en ny serie - The vampire diaries, vad tror ni om det?? Vill se the hills men insåg imorse att viaplay bara har en säsong?? VAFAAAAAN. Jaja, sexiga vampyrer kan ju aldrig gå fel. Hoppas ni också får en mysig fredagkväll<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback