DAGENS WANTIES

Nelly gör det igen..guu vad mycket fina skor dom fått in på senaste tiden. Just dom här påminner ju mycket om jeffrey campbells "perfect" och jag fattar att man gör kopior på dom för dom är just perfect. Jag höll på buda hem ett par nudefärgade jeffreys i söndags, men gjorde det inte för jag måste ha råd med ett nytt hår. Fan jag ångrar mig nästan för jag har letat efter dom nudefärgade huuuuuuuur länge som helst. Dom enda jag hittat är i färgen "taupe" och den är skitful. :'( Jaja IAF så är ju dom här från nelly ett väldigt bra alternativ! Undrar om dom är sköna att gå i.. för helt ärligt så brukar nellys skor vara jävligt osköna. Fast jag har blivit så jävla kräsen sen jag köpte mina jeffrey, vill aldrig gå i nån annan klack.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback