BUY THE SHOES

Äntligen. ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN !!!!!!!!!!!!!! Jag har suktat efter de nudefärgade jeffrey campbell perfect-2 skorna i säkert två år. Dom har dock varit helt jävla omöjliga att få tag på i detta jäävla land. Efter jag förlorat auktioner på tradera trodde jag att det var kört och att jag lika gärna kunde hoppa från första bästa bro. Men jag gjorde ett sista desperat försök och mailade webshopar för att fråga om dom skulle få in de nudefärgade. Och var noga med att fråga om de skulle vara nude och inte taupefärgade. För jag HATAR taupe. Hatar till och med ordet taupe för det går ju inte ens uttala? Hur säger man? Jag säger såhär: taop. Jag tror det är fel för jag suger på engelska. Eller är det ens engelska ?? Det kanske är svenska eller polska. JAJA back to the story: tillslut fick jag ett positivt svar och sen dess har jag varit extremt aktiv på internet för att hålla utkik. Speciellt i början av den här veckan då jag visste det var dags. Idag på jobbet såg jag till min extrema glädje att dom ÄNTLIGEN kommit hem. Jag bokstavligt talat sprang direkt till min bil och körde hem i rallyfart för att beställa dom små jävlarna. Jag hade passande nog lunch just då så ni får inte tro att jag är cpstörd och riskerar mitt jobb för ett par skor. Hade iallafall hög puls som faan och var förbannad på alla pensionärer som kör 50 på 80-väg. Men tillslut kom jag mig hem och sprang direkt till datan och beställde. Uppdrag slutfört och ja man kan köpa lycka. Nuu längtar jag till dom kommer och längtar ännu mer till sommar då jag kommer ha dom snyggaste skorna. Dom snyggaste OCH skönaste OCH bästa skorna. Tack för mig det här var historian om när det äntligen blev jag & mina nudefärgade perfect2:or ?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback