all good things comes to an end

 
 
Jaha då var det slut på det roliga!!! Både helgen och min tid med Lisa är nu över, det suger fiskfjäll. Det jag har som väntar mig framöver är väärldens värsta jobb-vecka som jag på riktigt funderar på hur jag ska överleva. Har baara långa pass och slutar inte före 9 en enda dag.... Inte nog med det så har jag inte längre lilla lisa vid min sida.. saknar henne redan. Hon har varit så himla mysig att sova med, vi har gått långa promenader i solnedgången och vi har kysst varandra passionerat. Hon har varit som ett litet plåster och till och med suttit i mitt knä när jag har sminkat mig eller ätit frukost. Åhhh love her and miss her every day<3 Jag måste ha ett djur, blir galen. Jag tror att jag egentligen skulle födas till ett djur. Det borde ju inte vara helt omöjligt för en del säger ju att de föds i fel kropp och att det egentligen skulle vara en kille eller tjej. Jag tror att jag egentligen skulle vara ett djur men råkade bli människa, faan också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback