WANTIES..

Trästocks närmar sig med stormsteg!! Nästa helg wooohooo jag är taggad, ska hångla med Dani M. Egentligen skulle jag jobba och då höll jag på svimma, att jobba både stadsfest och trästocks kändes som att gud straffade mig igen. Men hade tur denna gång så kunde vara ledig wihoo:D

IALLAFALL trästocks är ju inte direkt högklacks-vänligt utan jag vill ha ett par snygga boots. Problemet är att jag inte har några snygga boots. Har bara skitfula plastskor från skopunkten som jag hatar. Drömmen hade varit ett par primeboots men då skulle jag måste sälja mig själv resten av månaden. Johnny bulls är också dyra men inte lika svinaktigt iallfall. Vilka tycker ni var snyggast av dom här?? Jag tror jag tycker mitten. Svarta spännen så dom passar till allt. Ellleeer är silverspänne snyggare? Och vilken höjd isåfall??? Dom lägsta får mina ben att se tjocka ut. Eller är det mellanhöjd som ger tjocka ben??? Ja ni ser, sååå många frågetecken. Boots-livet är inte ett lätt liv att leva. Vi får se hur jag gör. Jag kanske får ha fula skor från skopunkten men då blir det nog inget hångel med Dani M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback