Fredag


Att jobba 10 timmar om dagen och samtidigt flytta en hel lägenhet, vara mamma till en chihuahuavalp och vara en toppbloggare går tyvärr inte ihop. Jag hoppas ni kan förlåta mig i framtiden. Idag är jag lika jävla utmattad som alla andra dagar den är veckan hehe... Så nu måste jag sova ögonaböj jag orkar inte ens andas snart. Imorgon smäller det äntligen och då flyttar vi dom sista grejerna! Så när vi ses igen är bor jag på ett nytt bo!

Hoppas bara flytten av internet går bra, det är det jag är mest orolig över. Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var jobbar du? :)

2014-07-05 @ 18:10:34
Postat av: janina

hej sandra jag skickade en kommentar till dig förut en gång men den verkar ha försvunnit eller så har du tagit bort den *asg*
det var iallafall ett serietips!!! jag skickar det igen för jag vill att du ska uppleva denna serie den heter dumdumduuuuuuuuum (trumvirvel) geordie shore!!! handlar om: fest,fylla,tjejer,killar,drama,krossade hjärtan och mest av allt ROLIGA människor!! tipstips om du inte redan sett såklart hehe

Svar: hhahaha heeej igen janina :D tack för ditt serietips det låter som en jättebra serie. Jag gillar ju fest och fylla. Jag har faktiskt inte sett den men jag såg nu att den fanns på viaplay yeey:D!! Snart har jag semester då kan jag mata geordie
Sandra

2014-07-05 @ 23:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback