Dagens jobboutfit

 
Dagens outfit på jobbet :) Nej skoja , det här var en outfit jag TÄNKTE ha i lördags men till och med det här var för varmt!! Då snackar vi varm lördag alltså! och jag har bildbrist ok?? Men vad tror ni kan jag ha den här kjolen på beachparty på lördag? Temat är vitt från topp till tå

HEJ jag är stressad jag måste sova. Idag har det hänt ganska mycket, har jobbat, varit på solbacken, repat bilar, shoppat inredning med mamma, varit på solbacken IGEN och sen solat solarie med emmisen. Nu är jag äntligen nerbäddad i sängen och måste sova på direkten så jag orkar med morgondagen. Jag ska vara bäst på uppdatera på min semester, I promise. Godnatt<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vars är kjolen köpt din snyggjävel???

Svar: hihi OJ!!<3<3 den är från bikbok, angelica blicks kollektion du vet!! Så köpte den i typ våras =D
Sandra

2014-07-30 @ 17:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback