XOXO

A kiss to all cute, single boys out there reading my blog


IDAG är det torsdag, redan what the fucka ?? Har jobbat till 1 och det gick prima balle-rina. Sen har jag varit i hemmet och ätit god lunch. Alltså jag tycker alla människor borde jobba korta dagar och att man ska få gå i pension när man vill, även när man är 20år. Ännu en grej jag ska ha med när jag blir president. 

Just nu ligger jag i soffan men ska snart försöka ta mig härifrån. Ska och kolla på en lampa till mitt rum, just nu har jag bara en julgran som ljuskälla och den vill jag ha bort för jag hatar jul. Så det ska bli kuul, älskar kolla på inredningsaffärer hihi. Ska även hämta ut ett paket från jotex med mera inredning, tror jag. Jag kommer inte ihåg vad vi beställde. På tal om att glömma grejer, JAG HAR KLÖMT KODEN TILL MITT KORT. Hur faan kan man göra det?? Alltså den är helt borta?? Jag glömde den sist jag var på ica och fick betala med kontanter och tänkte att jag skulle komma på den till nästa gång jag använde det. Men så idag när jag skulle prova igen så står det fel kod?? Antingen har någon bytt kod på mitt kort eller så har jag börjat bli dement. Vilket av dom det än är så är det not good

Hej då nu ska jag byta brallor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback