THE POREFESSIONAL

 
Alltså jag måste tipsa er om den bästa produkten i hela världen. The porefessional från Benefit. När jag köpte den hade jag egentligen inte en blekaste aning om vad det var för något, utan det visade sig bara vara ett jävulskt bra köp. Jag köpte den på flygplatsen i London och köpte den egentligen bara för att Fanny kollade på den och hon i butiken sa att den var bra. Jag visste typ inte vad en primer var för något hehe.... Men nu i efterhand när jag provat den, läst mer om den och sett den överallt så inser jag att man inte kan leva utan den här produkten. Den har förbättrat mitt liv något enormt. Så ett tips till er alla som vill leva med ett finare ansikte hihi 

Såhär står det om den på sephoras hemsida, hoppas ni kan english för det kan inte jag hehe:


Åhhh nu vill jag ha alla benefits produkter. Dom verkar SÅÅ bra och förjävla fina ♥ Har även en mascara, ett puder och en foundation därifrån och jag älskar allt. Next på min benefit-lista är deras bronzer eller ett rouge. Det skulle göra mig happyclappy

Kommentarer
Postat av: Madeleine

På asos.com går det beställa produkter från Benefit :D Tips!

2014-01-20 @ 13:06:08
Postat av: Sandra

Går den bara att beställa eller finns den att köpa direkt från någon affär?:)

2014-01-21 @ 23:11:03
Postat av: Anonym

Vart tog du vägen? väntar på updaaate=)

2014-01-22 @ 19:17:30
Postat av: Madeleine

Tror det bara går att beställa :)

2014-01-22 @ 21:10:08
Postat av: <3<3<3

Haha hej, tro inte jag är ensam om att vilja ha update från dig!! Hur är det? Vad gör du? Hur mår du? Tell us!!!😊

2014-01-23 @ 00:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback