take away

Igår hade jag en typisk bakis-dag. Mådde inte som en karamell hehe. Men lyckades iallafall ta mig iväg och städa lokalen, var en mini-sväng på stan och sen åt vi take away och såg film i soffan. Älskar mysiga hemmakvällar under denna iskalla vintertid

Idag är det söndag och jag är inte bakis men jag mår ändå sämre än igår ???? Har skitont i huvet och mår illa.. kanske blir sjuk. Började ändå dagen med promenad i solskenet.. trevligt med solen men alltså kylan !! 22 jävla minus!! överlever inte. Så blev ingen lång promenix hehe..... Men nu har jag nyss tagit en duschelidusch och tänkte fara iväg och köpa pepzi hihi. Sen ska jag kokoona mig så jag kan bli frisk och slipper bli sjuk. Tjingeling från tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback