SOME NEW SHIT

Litte nytt skit. Dipliner, halsband, eyeshadow och mobilskal hehe. Har fotfarande kvar rabattgrejer på H&M så bäst å pass på. Samt en helt vanlig tröja från gina, en sån tröja är jättebra att ha en dag man inte vet vad man ska ta på sig. Då kan man ha den här och ett par diamant-uggs hihi. Egenetligen är det här mer en vår-tröja skulle jag säga. Jag vet att jag sa i höstas att "jaaa äntligen får man vara helsvart och ha höstkläder och uggs". MEN NU ÄR JAG JÄTTELESS. Vill ha sommartoppar, peeptoes och kortkort. Det blir inte lättare när butikerna fylls med vårnyheter... Men snart är det vår. Hör ni hur vackert det låter . Jag älskar vår

På tal om vårmode, jag tror jag är sjuk. Fryser och svettar och fryser ännu mer, har två tröjor , morgonrock, två täcken och huvudvärk från fan. NÄR hände detta?? Jag tror jag fått Fannys sjukdom. Hon fick också feber fort som fan och nu har hon hett den på mig. Så det blir nog inga bärs ikväll det blir nog att äta ben and jerry's och se nya maria wern. Det är också ganska nice hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback