Sandra for President

Heej idag har jag jobbat, en lång dag.. så har typ nyss kommit hem. Och att jag har såna här långa dagar hela månaden är så jävla nice and fun :D :D jippi :D Eller så inte. Kommer gå i väggen. MENMEN jobba bör man annars kan man inte shoppa. Skönt att det är fredag imorgon!! Känns ju som en måndag idag så känns ju helt underbart med fredag imorgon!! Och att det dessutom är en långhelg som väntar pga. trettondagsafton är ju inte heller fy skam. Ibland älskar jag kristendomen, inte för att jag vet vad som hände på trettondagsafton men tack gud, jesus och Maria för dom röda dagarna. Önskar att fler människor än Jesus kunde hängas på kors OSV så vi kunde ha fler röda dagar :D T.ex. så kunde vi hänga folk på kors varje fredag också kunde vi ha långfredag varje fredag och alltid ha långhelg!! Mitt förslag är att hänga pedofiler och djurmisshandlare. Jag funderar på att starta ett politiskt parti och starkt arbeta för detta. Skulle ni rösta på mig? snälla. Jag skulle även jobba för mer grejer t.ex.

? Ta Costa till Sverige så alla får njuta av deras varma choklad och morotskaka

? Göra det lagligt att dricka alkohol på allmänna platser

? Ge bidrag till tjejer som vill operera tissarna

? Göra så att alkohol får säljas i vanliga affärer t.ex. på Ica och Claes Ohlson

? Korta ner arbetsveckan till 3 dagar så vi får 4 dagar helg, det behövs
 
? Ge gratis tandläkarvård och gratis hårvård till alla människor i landet. Det innebär att man alltså gratis får färga håret, klippa sig, sätta i extensions, VAD man vill en gång i månaden. Sen ska man få gå gratis till tandläkaren för jag tycker det är orättvist att man ska betala olika skatt beroende på hur bra tand man har ?? Man har ju inte valt tand-kvalité lixom. Jag skulle nog ta bort skatten helt när vi ändå är igång
 
? Skulle förbjuda barnvagnar på mellandagsrea, och barn och pensionärer

Neeej okej jag skoja bara hoppas ni förstår mig. Oftast gör ni det men ibland brukar okända människor hamna på min blogg och dom fattar aldrig mina skämt och blir arga. Dom ska få betala sin tandläkare själv

BACK to reality. Jag är trött och uttråkad därför blir det såna här inlägg. Istället ska jag nog sova eller kolla på youtube, borde göra det förstnämnda för jag sov typ iiiingenting inatt. Ni kan få några bilder från min dag på ett och samma objekt, mig själv hehe.

 
Såhär har jag sett ut idag, har harf en mysig outfit så jag skulle överleva arbetsdagen. Mina nya älskade uggs och en ny tischa från victorias secret som jag inte visat er ! Alltså det är sååå mycket jag inte visat och jag vet inte hur jag ska kunna fota så det blir bra... SÅ DÄRFÖR FUNDERAR JAG PÅ ATT GÖRA EN VIDEO !!! VISST HADE DET VARIT KUL :D (snälla säg ja annars blir jag ledsen) Har blivit inspirerad av mitt nya youtube-intresse där många lägger upp något som kallas "haul" då man visar vad man köpt. Jättekul tycker jag hehe

Alltså det här inlägget har tagit mig minst en timma att skriva för jag har gjort massa saker emellen så nu måste jag dra hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback