Nyårsafton 2013


Lite pics från vår nyårsafton !
 
Jag är inte så förjust i nyårsafton, det var kul när man var liten och var med familjen, åt god mat, lekte och smällde raketer. Då tyckte man det var kul att vara vaken sent men det bästa var ändå när man fick somna i bilen på väg hem utan att behöva oroa sig för bakfylla. Dom senaste åren har inte nyårs varit så jävla kul tyvärr hehe..

Men igår var det trevligt att dricka alkohol och leka lekar med kompisarna ? Jag var dock negativ och sur redan innan jag for på fest för jag var ful och fet i min klänning så det förstörde ganska mycket hehe...... Menmen en bra kväll och nu är jag redo för ett nytt år tack o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback