LONDON PART 2

Har ju inte visat alla bilder från London så här kommer en part two :



Här har vi just kommit fram till Picadilly Circus, pernilla wahlgrens favortiställe. Det var lite problematiskt att hitta hit då vi skulle ta tunnelbana men jag har något inbyggt tunnelbans-lokal-sinne så jag klarade uppdraget och var väldigt stolt över mig själv. Mamma har sagt att jag även hittade väldigt bra i paris tunnelbanor när jag var 11 år så därför tror jag det är innbygd för jag har inte pluggat tunnelbana.


Här skulle vi ta en paus efter mycket promenerande och det var även vårt första besök på Costa, vilken upplevelse. Sen den här stunden slog våra hjärtan lite extra varje gång vi såg ett Costa. Vi älskar Costa. Nu blev jag riktigt sugen på en erregud vad sugen jag blev på en White Hot Chocolate & Cream with a delicious white chocolate sauce, steamed with milk and topped with cream, cherry sauce and a sprinkle of edible gold glitter. Jaa alltså ni hör ju bara.... COSTA MÅSTE ÖPPNA I SVERIGE ANNARS FLYTTAR JAG TILL LONDON

 


Frukost på något annat ställe, vi trodde inte costa hade öppet hehe. Gott men inte som costa. 



Paus på Costa.. igen hihi .... fast en annan dag tror jag



Det här är en kille som klätt ut sig och sitter på en cykel. Alltså jag undrar HUR LÅNG TID det tar och göra den där sminkningen?? Och hur jäävla kallt måste det inte vara att sitta heeelt jävla stilla på en cykel utan att ens blinka? Och hur gör han med raster? Han kan ju inte ta lunchrast och gå in på burger-king klädd sådär för då skulle ju alla fatta att han inte är en staty. Sen måste han ju ha världens sämsta timlön , en liten peng i sin väska då och då är ju allt han får. Men han borde ju slippa betala skatt iallfall. Men ja ibland inser man att man kanske inte har så tråkigt jobb endå om man jämför med en mänsklig staty. Det hän här bilden var ju dessutom från julafton !! Stackars jävlel som till och med jobbar då




How beautiful ?? Love London



Den silvriga bilen köpte jag så jag hoppas den kommer snart men om den inte gör det så är det inte för att jag ljuger utan då är det för att den kom bort i posten. Den kommer vara sååå cool att glida runt i under sommartid



Juicy Couture... Michael Kors.... Kill me... Vill ha ALLT



London city by night !


MMM världens godaste taco..... bättre en julbord med köttbulle och potatis hehe.

Åhhh I want to go back.... Förresten ni är många som undrar om jag haft fortsatt kontakt med Homeland-killen och nej, tyvärr inte...  Vi hånglade men det blev inte så mycket mer än så. Men jag tror jag vet varför, jag glömde säga att ha måste slå +46 innan han slår mitt nummer så det är nog därför hans samtal inte kommit fram. Men det kanske är lika bra för jag vill nog inte ha ett ginger-barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback