Lite nytt smått och gott

I början av förra veckan var det årets fattigaste vecka, det hörde jag på nyheterna. Fast jag tycker egentligen alla veckor är lika fattiga så jag märkte inte så stor skillnad heheh. Men det var iallafall skönt med löning på fredagen så jag gjorde lite nya inköp, here we go:


Okej.. hehe.. Först ut är coops egna "choklad lycka". Det här är världens godaste kakor och jag lovar att man blir lite lyckligare av dom. Just nu är det extrapris: 2 för 35 på Coop. Spring och köp om ni är lite ledsna och vill bli glada eller om ni bara helt enkelt gillar goda kakor. (jag är inte sponsrad av coop men vill bli) Sen har jag även köpt World war Z i 3D !!! Så jag ska kunna låtsas att jag hånglar med Brad Pitt. Nej men den filmen är jättejävla bra tycker jag och jag är sååå taggad på se 3D. Vi köpte en ny 3Dtv när vi flyttade, fast vi hade ju en innan också så det är inte så stor skillnad tror jag hehe. Men vi har iallafall aldrig använt 3Dfunktionen för vi har bara haft en film, harryP. Och den har vi liksom sett tusen gånger så det behövdes en ny 3Dfilm till samlingen. Ska bli kul att se Brad Pitt och Zombies i 3D.


Alltså först ut har jag en fundering, är det något fel på min kamera-jävel?? Varje gång jag fotar med blixt blir det ett svart hörn :'( Någon teknik-snubbe som läser min blogg? vad kan det bero på? Kan du köpa en ny till mig?

Men iallafall, lite nytt sminkelink. Ett nytt lipgloss in my favorite colour. Vet dock inte vad den heter.. hade tänkt kolla det men jag verkar ha tappa bort det.. fan. Sen lite nya skuggor från MUS samt en ögonbryns-skugga. Som man kan använda på sitt öga om man vill eller på någon annan kroppsdel om man vill det också. SEN HAR JAG ÄNTLIGEN HITTAT MITT BABYLIPS. YEEEY!! Har haft borta det jättelänge.. trodde att jag glömt det på jobbet och att någon hade snott det. Funderade på att anlita detektiv för att hitta den skyldige. Men tur att jag inte gjorde det för den skyldiga var jag. Och gissa var jag hittade det??? ... i min väska.. hehe. Men det är iallafall so soft and nice på läppen och i en beautiful pink färg. Finns inte att köpa i sverige så har ju varit väldigt ledsen men nu är vi äntligen återförende, tack å lov.



LINNE ! Alltså det här linnet har ju funnits i butik hur länge som helst och jag har alltid tyckt det varit fint men aldrig köpt det för jag har varit mer inställd på svarta och vintriga plagg. Men nu börjar jag bli lite mer vår-inspirerad och tror det här kommer vara så jävla snyggt på sommaren till en brun body. Älskar färgkombon med nude och silver. Och om ni är trogna läsare av sandra-bloggen så vet ni att paljett är mitt andranamn. Sandra Paljett Lindahl. Love it!!


En black miniskirt. Kanske min 75:e svarta minikjol. Jag tyckte helt enkelt att 74 svarta minikjolar är lite för lite.. hehe. Nej men den här var lite mer perfekt än alla andra. Invigde den redan i helgen och vi trivs bra ihop, jag och min kjol. Ful bild dock, sorry.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback