I ? UGGS&GINGERBREAD-LATTES







Just nu ligger jag och ser på "the real housewives of Miami" (mitt drömyrke), fryser om fötterna, drömmer om uggs och Costa's Gingerbread and cream latte. (mmmhmm). Men alltså uggs, bästa skon ever i detta vinterväder. Det är iskallt ute nu och jag tror inte jag överlevt om jag inte haft mina uggs. Dom är så mjuka, sköna och varma. Jag vill ha ett till par, brownies. Eller OK jag vill ha alla olika uggs som finns i hela världen. Förutom några som är skitfula. Men alla fina vill jag ha. MEN SÅ JÄVLA DYRA DOM ÄR??? Jag fick en chock när jag kollade det svenska priset, över 2000kr för ett par helt vanliga??? I London kostade dom typ 1500, mycket billigare ju!! Fan jag skulle ha köpt två par när jag var där hehe.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback