Hypnotisören


Instagram-bild från idag. Tur att blogg.se har en funktion så man kan ladda upp instagrambilder för min dator är så jävla jävla dålig att den inte ens klarar av att öppna upp en mapp med bilder. Jag hatar min dator mer än vad hitler hatade judarna. Den är så fruktansvärt jävla värdelös. Sorry för min negativa start på detta inlägg men jag blir så ARG PÅ MIN DATOR!!!!!!!!!!! Sämsta jävla köpet jag någonsin gjort. Och det värsta av allt är att jag inte ens betalat den klart. Köp aldrig något på avbetalning., eller med andra ord: köp aldrig dålig jävla skräp på avbetalning.

JAJA förutom mina enorma data-problem så har jag haft en pretty good day. Vet inte varför men jag har varit ganska glad idag, kan ha berott på att jag hann tvätta håret innan jobbet och att jag blev nöjd med min ögonskugga :) hehe. Nämen jobbdagen har gått finemang dessutom, hade sovmorgon till halv 2 - wonderful. Men har typ nyss kommit hem och det är ju hopp i säng på direkten som gäller. Eller först är ju paradise hotel ett måste, men sen ska jag sova för imorgon väntar ett sånt där långt pass ännu en gång...

På tal om ingenting ska jag berätta att jag har blivit kär, i Lars Kepler. Trodde jag fram tills nyss när jag googlade på namnet och det kom fram att Lars Kepler är ett påhittat namn som ett gift författar-par hittat på, helvete. Men ifall Lars Kepler fanns på riktigt tror jag att han skulle vara snygg och vi skulle vara ihop. Anledningen till att jag har blivit kär är för att jag börjat lyssna på ljudboken "Hypnotisören". OCH DEN ÄR SÅ JÄVLA BRA OCH SPÄNNANDE JAG DÖÖÖR. Fick nyss veta att det finns en film också, med Micke Persbrandt den måste jag se och helst nu. Fast nej jag måste lyssna klart på ljudboken först så jag vet hur det slutar. Nu måste jag sluta skriva goja annars kommer jag aldrig somna ikväll hehe. Natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback