H&M

LITE H&M NEWS. Love the skirt.. men har ju sagt att jag har 19 likadana så det blir nog inget köp hehhe.. Det lilla svarta linnet är sååå cute and lovely och faktiskt redan i min garderob hihi. Hittade det i London och det var love at first sight. Perfekt till fest, vinter, sommar och allt därimellan. Passar till både kjol och byxor! Ett bra köp med andra ord. Mycket finfina underkläder också! Fast det brukar jag aldrig köpa utan jag använder trosorna jag fick av mamma när jag var 12 år. Fina bikinis har också börjat trilla in och H&M har som vanligt jättefina bikinis!! Av någon anledning köper jag alltid massa bikinis men jag tror jag ska skippa det i år. Förra sommaren köpte jag typ tre nya som jag aaldrig använde. Det är helt enkelt för kallt för att ha bikini i Sverige. Hoppas jag kan resa till den riktiga värmen i ett annat land den här sommaren. Are you with me??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback