HIGH HEELS BRING YOU CLOSER TO HEAVEN

Ni kanske kommer ihåg att jag bloggade om dom här innan jag åkte till London.. och jag hoppades ju att ju skulle få en liten skymt av dom. Jag fick inte bara en liten skymt.. jag gick SE DOM, HÅLLA DOM OCH KYSSA DOM. Jag såg dom överallt, i ett litet skrymsle till skobutik som låg utanför stan, i lyxiga, dyra varuhus och till och med på flygplatsen när vi skulle åka hem. Det var som att dom ropade på mig, dom ville ha mig och jag ville ha dom. Men det blev aldrig vi.. det är som en sorglig kärlekshistoria. Vi möttes i London och blev blixtförälskade men vi visste att det aldrig kunde bli vi pga våra olika livssituationer.. (dom är rika och lyxiga och jag är en fattig bondräng från norrland)

Jag kan fortfarande vakna kallsvettig om nätterna och känna att något saknas. Och jag kommer snabbt på vad det är, det är dom skyhöga, svarta, perfekta, strippar-klackarna med en så jävla snygg stjärna från Kurt Geiger. (stjärnan gör kanske inte jättemycket för en vanlig människa men av någon anledning ÄLSKAR jag den)

Jag vet iallafall att en dag i framtiden kommer det bli vi två ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback