hello there

 
Hello guys !!! Det var fan i mig inte igår. Undra om jag någonsin haft en sån här lång bloggpaus under mina sju år som bloggare, typ inte. Kul att några av er saknat mig<3 i love you<3 Vad har ni gjort? Jag har inte gjort så jättemycket kul och nämnvärt. Har jobbat.. har gjort nya naglar!! hehe. Klarade mig en vecka utan sen fick jag panikångest. Ännu ett nytt, dyrt och utseendefixerat beroende :) Har även partajat litegrann och försökt hitta en dejt till alla ?-dag. Det gick sådär :) Eller partajandet gick finemang men dejtandet ligger fortfarande på is.

Jaja ni kan få se lite pics från senaste tiden i mitt liv:

Det var allt från mig i nuläget, nu måste jag se paradise hotel och sen sova tidigt så jag orkar med ännu ett långt pass på jobbet.. bye bye c you<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback