hello hello

Hey guys sorry for bad update som vanligt men jag har tyvärr fortfarande data-problem. Nu är  det typ 3 veckor sedan jag lämnade in min dator och jag har fortfarande inte hört ett ord, jävla skit. Anywho det har inte hänt så mycket spännande i mitt liv, jag har varit jobbat, varit på bio, sprungit på stan, haft myskväll med mama och sister. My sister är äntligen hemma från nyårsfirande uppe till fjälls, har saknat henne så mycket hehe så jag och mamma är lyckliga att äntligen fått hem vårat lilla husdjur: fanny. IDAG är det söndag och jag sovde jävulskt länge sen gick jag enkomt till stan för att köpa en blending brush för jag såg en tutorial där dom sa att man måste ha en blendingbrush. Ok sa jag och gick och köpte en. FÖRRESTEN kul att ni vill se en video med min london-shopping och ännu roligare att ni vill ha mig som president <3 älskar er <3 Jag kanske kan göra videon imorgon, kanske. Vi ses sen för nu måste jag blåsa mitt hår <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback