glitter och glamour.

 
Tjenis! Såhär har jag sett ut idag. Som ni vet älskar jag paljetter, både till vardags och fest. Under dagtid kan man matcha med en stickad myströja som jag gjort på bilden ovan och när kvällen är framme och drinkarna är blandade behöver man bara slänga av sig tröjan och dra på hooker-heelsen. För det är faktiskt en klänning som jag använt som kjol. Ganska fint tycker jag och livet blir alltid lite roligare med glitter och glamour.

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att sitta på en datastol i 11 timmar .. :) Kom typ nyss hem känns de som, har bara hunnit duscha, se PH och locka hår. Nu är det läggdags, oooh heelvittis vad klockan är mycket!!! fan nu kommer jag vara zombie imorrn me. Jobbar samma pass imorrn igen se vi ser om vi ses om jag survivar. Har ni tips om något jobb kan ni gärna meddela mig. Helst inte inom vården, been there done that hehe. Nu ska jag somna till en dokumentär som handlar om en 13 år prostituerad kille
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback