Chateau Briande

Hello you sexy boys and girls , här är jag igen. Igår jobbade jag hela dagen long men det gick ganska bra, det går alltid bra när man har en rolig arbetskamrat och det hade jag igår. Slutade jättetidigt, klockan 5!!!! Heheh eller ja.. Men resterande dagar har jag ju slutat mellan 7 och 9 så klockan fem kändes jättetidigt. Då for jag iallafall snabbt som attan hem för att pudra näsan och sen skulle vi äta släktmiddag på restaurang. Mormora bjöd och det var jävulskt gott. Jag åt oxfilé med ädelostsås... om ni hängt med på den här bloggen ett tag kanske ni kommer ihåg hur mycket mögelostsås jag åt förut ?? Alltså jag ÄLSKADE mögelostsås och åt det typ till allt och varje dag. Kunde äta mögelostsås som stått på spisen och stelnat fast på vispen hehe låter äckligt men det var också gott hehe.. Jaja det var ett kärt återseende för mig och mögelostsåsen iallafall.

Efter middagen var jag helt slut efter arbetsveckan så det fanns inget mer passande än en myskväll med littlesis. 
Idag har jag gått till stan, ice-fucking-cold är det ute. Tur som faaan att jag hunnit få min nya vinterjacka från Boomerang, annars hade jag varit ett isfruset lik i skrivande stund. Jackan är sååå sköön, varm , fin & bäst. Fast jag önskar ändå att det var sommar och att man inte behövde jacka.. Men men det är bara att bita ihop nu är de ju snart vår hehe. På stan var det inte så kul för jag är pank. Så jag strosade mest omkring och ifall ni såg mig och tror att jag är cpstört för att jag gick runt och skrattade så var det bara för att jag lyssnade på Hannah och amandas podcast och jag kunde inte hålla mig för dom är så himla roliga så jag gick och log hela tiden heheh. Nu har jag nyss kommit hem, är skittrött och känns som jag är bakis hehe. Fast jag är inte bakis jag har inte druckit alkohol på jättelänge. Så det hade ju varit kul att göra det. Ifall ni har en fest kan ni gärna bjuda mig. Har en ny klänning från zara som jag vill använda hihi


Oxfilén från gårdagen.. jag glömde ta kort innan jag högg in hehe. Men glömde bort det och höll på hungra ihjäl men det är väll bättre än ingen bild alls hihi. Min mat hette chateau briande och det skulle jag gissa är  ett franskt namn på en oxe.hej då
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback