VALENTINE'S GIFTS

 
Titta vad mycket fint jag fick på valentine's day av min mor och hennes dotter, alltså min syster ? Thank you, I love you ? Det bästa är ju tyvärr inte med på bild för DET VAR EN KAPSEL-MASKIN, om det heter så?? Men alltså en tillhörande maskin till tassimo-grejen! Så nu kan vi göra goda kaffe och ÄKTA VARM CHOKLAD SOM PÅ COSTA!! För det var exakt sån dom hade på costa hihi<3 Tyvärr har inte maskinen hunnit komma än men can't wait till den gör det<33<3<3

Ikväll har jag många chokladpraliner att smaska på, i love chocolate. Choklad kommer ju från ett kakao som kommer från ett träd. Därför kan man ju säga att choklad är ungefär som sallad. Bästa och godaste salladen ever <3 hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback