tvättbjörn

Heeej har ni glömt mig??? Ni brukar ju alltid säga att jag ska blogga men nu har jag inte hört ett ord av er bloggläsare.. vill ni göra slut med mig?? :'( Snälla ta och tänk om igen <3 


Jag har faktiskt en anledning till min frånvaro: jag har jobbat. Och då menar jag inte som en normal människa utan jag har klivit upp på morgonen, jobbat, gått och sen lagt mig för att sedan gå upp å jobba igen. Exakt så har det varit på riktigt, har inte gjort NÅGOT annat. Förutom att kolla lite på Pew Die Pie när han spelar spelet "the last of us". SÅ JÄÄVLA SPÄNNANDE!!  Längtar tills jag ska se nästa avsnit. Finns det någon singel-kille där ute som spelar det spelet? Isåfall vill jag bli ihop med dig om jag får se på när du spelar det.

Hmm jag har inte så mycket mer att säga :):) Förutom att nu har jag HELG !!! Är ledig imorgon och det känns så jäävla bra. Just nu ligger jag i min säng, ser sex and the city, har tänt ljus och ska surfa runt lite, har ju typ 50584 olästa blogginlägg för att jag inte hunnit kolla nånting. Jobb och pew die pie har varit mina prioriteringar. Hej då vi ses i nästa avsnitt <3

 
Här är jag, kanske i måndags, eller igår ? Jag vet inte jag har blandat ihop dagarna den här veckan. Det här är iallafall en typiskt jobb-outfit. Pälsvästen är mitt bästa köp ever, snygg och len och har hållt mig varm hela vintern hehe. Stackars kaniner och tvättbjörnar. Eller det kanske inte var tvättbjörn den var gjord av, det hade varit jävligt konstigt. Men nåt konstigt djur var det .. typ lemur. Hahaha, jag var tvungen att googla och det var tvättbjörn. Neej nu fick jag dåligt samvete jag älskar ju tvättbjörnar :'( Vet någon om man kan köpa levande tvättbjörnar online? Eller säljs det bara döda över internet? Åh nej nu blev det här inlägget ett sånt där konstigt igen, jag hade inte tänkt att det skulle handla om tvättbjörnar. Jag hade tänkt skriva om sex, droger och rock N roll. Nej jag skoja bara HEHE nu ska jag ge mig hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback