Tuesday

 
Hejhej då var veckan igång och idag är det tisdag. Men jag ska fan icke klaga för det har varit en vääldigt lugn dag på jobbet , började inte förrän klockan 1 och fick sluta 5, hehe. En helt lagom arbetsdag tycker jag :D Så jag har nästan nyss kommit hem, har hunnit vara ute på en prommis. Alltså gud endå vad fint det käns med plusgrader, så jääävla skönt. Vill ni veta något som mer är skönt?  JAG ÄR LEDIG IMORGON :D Äntligen ska jag sova ut. Jag sover aldrig ut för på veckorna jobbar jag, sen är jag bakis nån dag och då vaknar jag alltid tidigt och den enda lediga dagen som är kvar (utan bakfylla) brukar jag kliva upp tidigt så jag hinner göra något. Men imorgon ska jag sova ut:D

Nu hade jag tänkt tända 420 värmeljus , slå igång en film och svalka strupen med pepsi. Vi ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback