Tisdag

Hello och hej, jag är tillbaka. Bättre sent än aldrig?? Ni undrar säkert inte vart jag hållit hus för det vet vi nog allihopa: jag har jobbat. Alltså dom här 12timmars passen gör at min hjärna börjar mögla. Jobba ,sova, jobba mer, sova lite för lite och sen jobba is not funny. Jag vill dricka drinkar, shoppa väskor och gå på rejv. Tyvärr är det inget man tjänar pengar på om man inte heter Paris Hilton och det gör ju inte jag som ni kanske vet, även om jag skulle vilja. Något som iallafall har varit wonderful är ju vädret!! Kul att se Mr.Sol och  det har ju varit typ 10 grader?? jag ÄLSKAR växthuseffekten. Det är såna här stunder man önskar att man gick gymnasiet igen så man kunde skolka. Men vet ni vad nu ska jag sova, är så jäkla trööött. Och ska somna till mitt nya beroende: Camilla Läckbergs deckare. ALLTSÅ SÅÅÅÅÅ BRAA!! Nu förstår jag varför hon är populär och älskad av alla för hon äger. Ni måste läsa dom !! Eller lyssna på ljudbok. Ljudböcker kan vara det bästa som finns och kan tipsa er om att bli medlem på storytel , där finns hur många bra böcker som helst och det är det bästa köpet jag gjort i mitt liv. (jag är inte sponsrad men kanske blir det efter det här) Det känns som jag säger det om mycket saker.... men helt seriöst, mina två bästa köp i mitt liv: Medlemskap på storytel & mina jeffrey campbell "perfect 2". Mitt sämsta köp är min dator, den suger.

En bild från i lördags för jag har bild-brist. Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback