THE SIMPLE LIFE

Titta vad vi har köpt !! The simple life season 1 !!! Med Paris och Nicole såklart. Paris var min idol när jag var liten och det var nog där mina drömmar om blonda extensions, smala ben, märkesväskor och chihuahuaor startade hehe. Iallafall är dom ju så jävla roliga att kolla på, speciellt Nicole hon är helt galen!! Nu vill jag ha season 2... För något som var ganska dåligt med denna dvd var att 1. Den är bara 1,5 timmar lång.... och det går ju hur fort som helst :'( Och numero 2, den funkar inte att köra på västerländska dvdspelare??? ehhh varför gör man olika format?? Har ingen hört talas om globaliseringen?? Men den funkar att köra i datan iallafall, tur.

Fast hehe jag googlade nu och det står att det ska vara två skivor :D jag kanske borde kolla noggrannare i fodralet. YES nu kan jag ha en riktigt simple life-kväll hihhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback