Sanningen om mig och NickySthlm

Efter mitt förra inlägg fick jag en kommentar här på bloggen av en kille som tog illa upp, nämligen NickySthlm. Det ver verkligen inte min mening att någon skulle bli sårad utav mitt inlägg utan jag råkade bara skriva i all hast att han kanske gått upp några kilon under dessa år vi levt i ett distansförhållande. Förmodligen så har han bara tröstätit för att han saknat mig så mycket så jag borde ta det som en komplimang <3 Anledningen till varför jag inte skrivit om vårat förhållande här på bloggen är för att jag ska slippa att ständigt vara jagad av paparazzis och för att killar ska fortsätta bjuda mig på drinkar på klubben. Nicky har satsat stort på kärriären som DJ och jag har valt att bo kvar i Skellefteå för att satsa på bloggen och på mitt jobb på ett callcenter. 

Men nu när Nicky kommer upp här alldeles lagomt till alla hjärtans dag ska vi verkligen ta hand om varandra och bara mysa och ha det bra <3 Även om vårat förhållande har en svacka just nu så vet jag att vi kommer kunna lösa det, det har vi alltid gjort <3 A true love story never ends ?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback