RESULTATET AV MIN BAKNING


Här är resultatet av min baking-day jag hade igår hihi!! Blev helt klart över förväntan! Jag är mest nöjd med min macarone som ser ut som någon blandning mellan en fisk och ett luder. Allt gickk som smort efter jag köpt de saknade ingridienserna, förutom att mina cupcakes blev torra och jag blev så jävla arg att jag ville syla muffins-jäveln i golvet också började jag grina jättemycket hehe. Om ni hade sett mig då hade ni nog fått en chock och kört mig med ambulanshelikopter till psyket... hehe. Men med lite frosting så blev dom ju fina att titta på iallafall! Kan antingen ha dom som prydnad eller ge dom till någon hemlös stackare.


Så ikväll blir det första provsmakningen av detta hihi ? I love valentine's day

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback