Onsdag

PUH !! Halva veckan gjord !! Eller just ja, jag jobbar även i helgen. Om jag inte hunnit gå in i väggen innan dess. Idag har iallafall varit en "kortdag", jobbat 8-18. Sen har jag handlat med morsan och äntligen hämtat ut vår nya kaffemaskin, den ska bli spännande att prova. Sen har jag gått en prommis, duschat, målat naglarna och nu är jag här. Klockan är alldeles för mycket och jag har fortfarande blött hår. Så det problemet måste jag ta tag i nu och sen lägga mig snabbt som attan. Eller kanske youtuba lite först. Mina nya favoritvideos är såna som heter "my designer bag collection". Vilket helt enkelt är snygga (och några fula) tjejer som visar upp sina fantastiskt vackra och dyra designerväskor. En dag ska ska jag också vara en tjej på youtube som visar upp mina väskor, bland annat min framtida "Chanel Classic Maxi Flap Bag Black Caviar Leather with gold hardware". Kärt barn har många namn
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback