Oh... Monday


Så var det måndag igen och nedräkningen till helg har börjat .. hehe.. Har iallafall jobba hela långa dagen men hade kort-dag (ja..eller...) slutade 6 ialalfall. Sen hinner man ju inte så mycket mer. Har varit på en prommis, duschat och möblerat lite på mitt rum. 

Jag har något förjävligt att berätta. Ni vet att min dator var borta på lagning i en och en halv månad och att jag nyss fått tillbaka den?? dom som lagade datorn har inte lagat den, DOM HAR FÖRSTÖRT DEN !!!!!!!!!!!!!!!!! DOM HAR SKRUVAT IHOP DEN PÅ NÅTT FEL JÄVLA SÄTT SÅ NU KAN JAG INTE ENS TRYCKA PÅ START-KNAPPEN. Jag tror jag bryter ihop. Ska söka upp dom som "lagade" min data och ge dom en plågsam död. För nu har jag ju inget annat val än att skicka in den igen och bli utan data igen??? det här kommer dom få sota för.

NU ser jag första avsnittet av final-veckan av paradise herre gu i himlen!!! hoihoho spännande. Jag hejar på Aina och Thobias.  LÄS INTE DET HÄR OM NI INTE SETT KVÄLLENS AVSNITT: Men jeppe den jävla jäveln körde just ut paow. Alltså vissa människor förtjänar fan dödstraff : Hitler, Breivik, Paradise-Jeppe och killarna som förstörde min dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback