NEW IN FOR EYES, LIPS, NAILS & FACE



Hello there, I'm here again
. Den här dagen har inte varit så spännande om jag ska vara ärlig. Jag vaknade, for till jobbet, for hem på lunchen och åt, for tillbaka till jobbet, och nu har jag nyss kommit hem. The real life och a working white trash kan man säga. 

Just nu har jag lagt mig till ro och lapar pepsi max, TÄNKTE VISA LITE NYA GREJER, kul va :D Det tycker jag. Lite skönhets-shopping är vad jag gjort på sistone, så håll i er, here it comes:


Ögonskuggor från The Balm! I FREAKIN LOVE THEM!!!! Alla färger är sååå himla fina, har mycket pigment och sitter på ögonlocket hela dagen som en blodigel. Eller ok jag har ju inte provat alla än eftersom jag haft den en dag hehe... men har provat 3 stycken och dom är sååå fina. Att hela förpackningen är så gorgeous är ju inte fy skam heller. Vem älskar inte nakna tjejer?? 


 
Jag behövde ett nytt puder, tänkte prova detta, mer har jag inte mer att säga hehe. Har lixom inte provat det ännu, Har ni några bra pudertips?

 
Två finfina nagellack från Essie. Det glittriga är limited edition och man kan ju inte göra annat än älska limited edition. Just det här är såå fint och orginellt.. om man använder det ordet, jag vet inte. Jättefint iallafall och svårt att fånga på bild men ni kan ju kolla IRL om ni vill! Jag har dock inte provat dom ännu så det ska bli spännande. TIPS TILL ER: H&M har rea på Essie-lacken! Det upptäckte jag efter jag köpt dom till ordinarie pris på Kicks. Fan å helvete tänkte jag då.


 
 
Lite gott och bra till läpparna. Babylipsen från Maybelline är ju underbara. Läpparna blir mjuka och lena, något som behövs i dessa istider. Sen är dom dessutom i massa fina färger och dom luktar jävulskt gott. Just det här heter "cherry me", är rött och luktar körsbär, jag äälskar körsbär. Det andra är från Nivea och gör läpparna mjuka som en babyrumpa. Det är helt utan färg men luktar också sååå himla gott. Det finns i olika smaker men just det här är vanilj och macadamia-nöt. Jag älskar den blandningen. Eller jag älskar allt med vanilj om jag ska vara ärlig.


OKEJ vet ni hur lång tid det här inlägget har tagit för mig att göra hehe?? Så när ni började läsa skrev jag ju att jag nyss kommit hem men det stämmer ju inte riktigt hehe. Jag fattar varför bloggare inte har något annat jobb, det tar ju så himla mycket tid. Synd att jag jobbar gratis dock. Men nä vet ni vad, nu är det dags föööör... PARADISE HOTEL FINALEN !!!!!!!!!!!!! HUR TAGGADE ÄR NI??? SÅ JÄVLA SPÄNNANDE DET SKA BLI! 

Imorgon börjar jag inte förrän klockan 16 så det ska bli helt jävla underbart att sova lite längre än vanligt. Tyvärr måste jag vara vaken halv 8 för att invänta leveransen av min stol... hehe.. Förresten gud vad kul att ni börjat kommentera min blogg<3 ni gör mitt liv värt att leva och gör mig taggad på att göra kul inlägg :D Love you and goodnight <3

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vars har du köpt den fina ögonskuggan?:D

2014-02-06 @ 07:01:57
Postat av: linnea

vad kostar paletten?:)

Svar: Den kostar runt 400, men de var de värt, alla skuggor är superfina :D:D så den kan jag verkligen rekommendera ;)
Sandra

2014-02-06 @ 22:15:56
URL: http://linneacharlottas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback