LÖRDAG

Hej mina vänner, äntligen är det lördag och dags för lördagsmys. Igår var det fredag som ni kanske förstår. Jag jobbade ett lång-pass som ni kanske också förstår för that's the story of my life. Men slutade iallfall ganska tidigt, klockan 18. Då for jag och handlade med mami och sen såg vi filmen jag länge längtat efter att se. Eller iallafall sen i tisdags. Vi såg såklart hypnotisören, jag blev dock väldigt besviken... inte alls som i boken ju. :( Men den var ganska bra ändå för jag älskar alla svenska deckar-filmer. Sen joinade fanny och hannes oss och vi hade 3D-movie-night.

Idag har jag varit på stan med Emmisen. Vi måste ta upp våra shopping-lördagar så vi har haft ett break ifrån av någon andledning. För det är ju alltid såå kul men såå dåligt för ekonomin hehe. Nej men jag höll i pengarna ganska hårt, men ett halsband fick allt följa med hem. Ingen kvinna kan ju stå emot diamonds.

Ikväll vill jag egentligen dricka alkohol och förgifta min lever. Men det är nog inte ett så bra val då jag är förkyld nå så in i bomben. Har ont i huvudet, i hjärnan, i öronen och det är snor överallt. Så det är nog bättre jag stannar hemma, äter glass, ser en svensk kriminalare och internetshoppar hihiooho. Har ingen nåt bra filmtips? Känns som de var så jävla länge sen det kom en jättebra film. Ni kan gärna tipsa om svensk kriminalare. Säger man ens kriminalare eller vart fan fick jag det ifrån? Deckare kanske det heter. Eller thriller om man vill vara lite mer amerikans.

Nu ska jag äta middag hej dåå <3

Jag idag, efter jag kommit hem från stan. Jag blev rastlös och tänkte såhär: "Hmmm vad ska jag göra nu. Kanske fota mig själv när jag putar med läpparna, JA VILKEN BRA Idé. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback