LEGDAY

Igår var det lördag, vilket innebär LEGDAY !! Jag tror de flesta fått det här med legday om bakfoten och tror att det innebär träning av ben. Men nej nej nej, helt fel. Legday innebär att man drar på sig sina klackeskor = får längre ben och sen dricker man drinkar tills benen känns lite lätt vingliga. Så det var alltså det jag gjorde! Eller inte hela dagen, på dagen var jag och morsan på lite indrednings-shopping. Men sen for jag hem , sminkade mig och drog på klackeskorna och sen hämtade sara upp mig och så partajade vi hos henne! Sen blev det en utgång på the veranda. Kulkul kväll hihi woop!!

Idag är jag inte så fruktansvärt bakis som jag brukar vara, skönt. Nu ska jag fortsätta med det bästa jag vet: Kolla på Pew Die Pie på youtube. Det är alltså en kille som spelar dataspel. Jag och Fanny har alltid älskat dataspel, vi är nördar. Tyvärr har ingen av oss fungerade datorer så vi fick helt enkelt lägga ner våran karriär inom dataspelandet. Men det är väldigt kul att kolla när andra spelar också, speciellt läskiga spel som man inte själv vågar spela. Det tyckte vi var kul redan som små, kommer ihåg att vi hade två barndomskompisar som var killar och vi ville alltid att dom skulle spela Harry Potter och de vises sten medans vi kollade på. För vi vågade inte möta Voldemort. Jag får kalla kårar än idag bara jag tänker på slutscenen i spelet, när man står där nere öga mot öga med Voldemort och man känner i fickan och hittar de vises sten. Då blir ju Voldemort helt fucking crazy och försöker döda harry, som vanligt alltså. Men kommer iallafall ihåg att det var skithemskt och vi vågade inte spela.

Pew Die Pie är min drömkille. Han vill jag vara ihop med, då skulle man få kolla på dataspel heeela tiden. Och kanske spela lite själv , men inte hemska spel utan t.ex. the sims och harry potter och flammande bägaren. Det är mitt favoritspel av alla Harry-spelen. Vilket är erat? Jag hatar iallafall dödsrelikerna del 1. Det är dödsätare ööööverallt och jag är skiträdd hela tiden men jag lovar att Pew Die Pie hade klarat att döda alla. Dessutom är han ganska snygg också, och djurvän. Också tror jag att han har mycket stålar (det viktigaste). Synd att han redan är ihop men en italiens snygg tjej med jobbig röst.

Nä nu ska jag kolla när han spelar zombie-spel, tjingen.

 
Jag igår i en silverpärla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback