I ♥ HELG

Hej på er!! Nu är snart ännu en helg över, fan, jag älskar helg men det går alldeles för snabbt... IGÅR var det lördag iallafall! På dagen var jag på stan med my litte love, min syster. På kvällen var det partytime!! yey love party. Vi förade hos amanda och sen röjde vi på verandan. Fun like always

Idag är jag inte så jävla bakis, eller jag har inte varit det men blev det typ för 5 min sedan hehe helvete. Men jag har iallafall inte legat död som man ibland kan göra. Har varit ute på en prommis och det var wonderful för hur bra väder är det inte idag??? LOVE IT. Sen har jag duschat och städat och organiserat på mitt rum, jag älskar att organisera hehe. Har fixat i mitt sminkbord så det är jättefint och ordning och reda, ett bra intresse. Sen har jag haft sjuk djurabstinens. Jag kom ut ur duschen, kollade i fönstret och såg en katt. Jag tog snabbt som attan på en byxa och jacka och sprang ut med alldeles blött hår för att leta efter katten. Jag hittade honom som tur var och det var såå mysigt att kela och klappa på den. Jag kan inte leva utan djur längre, det är ett helvete. Är det ingen som ska ha kattungar snart och vill ge en till oss? Vi är helst ute efter en ras-katt

Jaja nog om katt-snack här är lite bilder hihi

 
Nu ska jag säga till mamma och vi ska fara å köpa pizza hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback