H&M HOME


Alltså H&M home har så hiiimla mycket fint !! Vill ha allt. Och just nu är jag inne i en glas-period. Älskar allt i glas, så jävla fint. Känns kul också att jag börjat bry mig om inredning igen, mitt rum har varit fucking kaos ända sen vi flyttade och jag har blivit deprimerad direkt jag kommit upp på mitt "rum"... Men efter att jag och mamma köpte en ljus-list och efter att min stol flyttade in så blev det myycket bättre. Måste ju göra det bästa av situationen, men livet utan dörr är förjävligt. Kan t.ex. aldrig ha en sovmorgon för jag vaknar ju direkt dom andra ska upp på jobb och jag kan inte ens smörja in mig med BUS för hur kul är det att visa tissarna för alla?? Antingen ser tanten i fönstret mitt emot mina tissar eller så kan vem som helst gå upp för trappen och bli bländad av min bröstvårta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback