Drömmen om att bli hemmafru

Lediga jag idag i ledig klädsel = min favvotröja från Hollister

Idag har jag som sagt varit ledig, kan man göra annat än älska att vara ledig? Är det verkligen ingen där ute som skulle kunna ha mig som hemmafru? Jag älskar att städa och baka, det vill säga att jag är den perfekta hemmafrun. Jag skulle inte skippa att sminka mig och vara ful och trashig utan jag skulle sminka mig och kanske till och med baka iklädd ett sexigt förkläde. Dom enda kraven jag har är att du ska försörja mig, att jag ska fri tillgång till ditt kreditkort och att jag får shoppa hur mycket jag vill. Alltifrån kläder, skor, väskor, inredning, smink, djur, you name it. Det skulle vara drömmen. Sen om du är skitful så gör det inte så mycket. Kraven på ditt utseende och personlighet beror på dina årsinkomster. PM:a mig om du är intresserad.

Jaja som sagt, idag har jag varit ledig. Började morgonen med en morgonprommis, sen har jag tagit det lugna gatan. Sminkat mig i lugn och ro och strosat en stund in till staden. Sen har jag längtat till på fredag, för vet ni var det är då?? ALLA HJÄRTANS DAG! Nu kanske ni undrar varför jag längtar för jag har ju ingen kille. Men jag har en mamma och en syster som är bättre än dom flesta killarna i världen. Och vi har storslagna planer, eller iallafall jag. Har planerat lyxig middag men special valentine edition-efterrätt. Kommer bli superduper

Ikväll ska vi och handla till denna mysiga fredag hihi så kul. Älskar att fara och handla. Ännu en anledning till varför just jag skulle vara den bästa hemmafrun i stan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback