CROSS OVER BLOCK SANDAL

Nelly har fått in dom här jävulskt snygga klackarna, to die for !!!!! Påminner lite om mina jeffrey campbell "perfect" som jag i princip alltid använder, det är dom bästa och snyggaste skorna EVER och jag har älskat dom sen dag 1. Det är lätt mitt bästa skoköp jag gjort, någonsin. Tyvärr börjar dom bli lite slitna efter att ha varit med mig i 2 år... Och då är ju dom här från nelly ett bra alternativ. Inte riktigt lika snygga och förmodligen inte ens nästan lika sköna.. MENMEN ska man vara fin får man lida pin har man ju fått lära sig som kvinna.

Jag är mest sugen på dom beiga!!!!  Förbannat fina och jag har ju letat efter ett par perfekta beiga klackar sen den dagen jag föddes!! Eller jag vill både ha beiga och svarta om jag tänker efter. Och snart är det ju alla hjärtans dag hihiooo, hör du det här nicky?? xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback