ALLA ?-ANS DAG !

Lite tips till alla ?-dag som snart är här. Eller tips och tips, det här är såna grejer som jag hade blivit jävligt glad över och som jag vill att andra ska köpa till mig hehe. Tyvärr tror jag ju att jag blir tvungen att köpa mina egna alla hjärtans dag presenter, som vanligt. Förra året köpte jag ett hår och kvaddade våran bil, det var en sådär dag. I år funderar jag på att köpa en kattunge eller hundbäbis. Eller så får jag supa mig jättefull och fara på Mollys där Nickysthlm ska spela, haha jag dog när jag såg det. Kommer ni ihåg att jag hade en relation med honom för två år sedan?? Eller relation och relation... han skrev att jag var snygg på instagram. Men nu såg jag att han blivit tjock så jag vill inte vara med honom, satsar hellre på en kattunge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback