Afterwork

Hejhej mina vänner<3 Igår var det friday, jobbade såklart hela dagen och slutade 18, Då fick jag göra snabba ryck som faaan och mötte sen upp mina arbetskamrater på Coasters för afterwork hihi. Åt god burgare och drack cider, de var nice. Mina arbetskamrater är så himla roliga. Sen for vi iallafall till marcus för att fortsätta partajandet. Det blev kanske några droppar för mycket för mig så jag kände för att fara hem ganska tidigt hehe. Har iallafall två små bilder från igår




IDag har jag varit as-bakis som alltid när jag druckit alkohol hehe... Men har ändå hunnit med en lägenhetsvisning, varit på jysk och sen fikat med mami, fani, och hani som jag kollar dom. Mamma fanny och hannes är det alltså om ni inte förstod.

Nu har jag typ nysss kommit hem och nu ska jag dra på mig min älskade mjukisbralla wiho. Sen blir det bakispizza , I loove bakispizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback