Vampire Diaries


Ikväll dissade jag Bella och Edward och har istället sett Vampire Diaries, alltså det är så jävla bra. Finns det något mer vampire diaries-fan där ute i cyberrymden?? Hoppas det för då kanske vi kan starta en klubb där vi pratar om serien och dricker mjölkdrinkar. Sen kan vi gå ut och klubba och försöka hitta snygga vampyr-killar. Jag hoppas vampyrer finns på riktigt. Tänk att ha en kille som är jättesnabb, stark, intelligent och blir dessutom aldrig en ful och gammal gubbe.

Imorgon börjar jag klockan 14 så får sovmorgon imorrn me <3 hehe love it. Men ska kliva upp tidigt ändå för måste hinna morgonpromenixa och tvätta håret. Jaja nu ska jag se ett sista avsnitt sen är det godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback