TWILIGHT-VECKA, RÖSTA PÅ MIG <3


TV6 Har twilightvecka och kommer visa alla filmer med start IKVÄLL klockan 21! I och med det här har dom även en tävling där man kan vinna en resa till USA, FORKS. Alltså staden där vampyrerna bor. Där ska man få bo på ett twilight-motell, få besöka familjen Cullens hus och vandra genom Edwards vackra skog. HUR BALL VORE INTE DET ???? Like a dream come true. 

Tävlingen är en namninsamling där man skriver på för att man vill ha en till bok om Edward och  Bella. Det skulle ju inte heller vara helt fel men det viktigaste för mig är att åka till Forks. Den som har flest klick när tävlingen är slut kommer vinna resan. Just nu är det två som har klickat på min... En är jag och en är Sebbe. Han röstade bara för att jag lovade att han skulle få följa med till Forks.

MEN SNÄÄLLLA kan ni gå in och rösta åt mig!!! Förstår ni hur kul den här bloggen skulle vara om ni skulle få se bilder på mig och Sebbe i edwards hus??? Så snälla jag skulle vara evigt tacksam <3 Tipsa gärna era killar och era familjemedlemmar om att också rösta på mig <3 tack på förhand <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback