torsdag

Oldie but goldie.. selfie *lol*. Synd att jag hade fult hår på den här bilden. Jag skulle ha tagit en bild på mig själv igår för jag hade en så jävla bra hairday. Synd att jag bara var hemma hela dagen och sen var jag på jobbet på kvällen, och var typ ingen som jobbade så ingen kunde se mitt fina hår, inte ens jag själv för jag hade inte tid att spegla mig. Imorse när jag vaknade var mitt hår skitfult, jag såg ut som en överkörd  kanariefågel. Dagen blev inte bättre, jag var tvungen att åka buss till jobbet. Ni som känner mig vet att jag HATAR bussar. Främst för att det ger mig så himla mycket ångest, tanken av att missa en buss är hemsk.. kan inte tänka mig något värre. Så därför måste jag typ gå till bussen en halvtimma innan den går. Jag höll på frysa till is. Men jag kom till jobbet i tid iallafall och på jobbet var det verkligen lugna puckar, fick sluta redan klockan 1 wihoo. Så då började jag gå till bussen igen, jag missade den med en minut. Så fick åter igen frysa till en isboll och jag blev aldrig varm igen. Var typ hemma i en timma och frös fortfarande in till benmärgen, så till slut gav jag upp och duschade i kokande vatten i 2 timmar, då blev det bra igen.

Sen såg jag lite på 16 and pregnant och önskade att jag fick vara med i det programmet så jag hade kunnat bli tv-kändis. Barnet borde man ju kunna adoptera bort efter programmen spelats in. Sen gav jag mig ut på en promenix på stan och sen har jag.. trakasserat fanny och hennes kille... sett en jättebra serie.. lyssnat på när mamma och hennes väninnor pratar om facebook och candycrush... jag är lite rastlös och ensam när mina andra familjemedlemmar har andra kompisar ikväll.. det är nu jag behöver ett djur, eller ännu bättre: en kille. Men nu är jag sjukt trött, jag klev upp 5 imorse för jag hade ångest över att missa bussen, är det ett normalt beteende? Jag tror ej det

Imorgon är jag ledig fan i mig så jävla bra. Så ikväll blir det att ta några glas vin och en tequilashot eller två så man somnar gott :) nej skoja jag hatar alkohol. Vi ses <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback